Bra måndagkväll

Har tittat på en film precis, en disney film som heter Dinosaurier. Så bra är den! Tyckte om den när jag var liten och den är lika bra fortfarande! Såg ju Walking with dinosaurs på bio i lördags och då blev jag verkligen sugen på att se denna.
 
Har planerat att lägga mig runt tio ikväll, och vakna lite tidigare än jag brukar imorgon. Bara för att vända tillbaka på dygnet. Sista dagen på lovet imorgon, sorgligt men sant! Planer för morgondagen är nog att plugga, ursh vad jag hatar det ordet (får typ panik), men måste verkligen göra klart några uppgifter.. Seg man är som inte lämnar in uppgifterna i tid innan lovet, får skylla mig själv.. Tänker inte plugga hela dagen, blir nog att slappa lite också för den delen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0