Fredag 3 januari

Idag vaknade jag kvart över tolv, sova bort halva dagen, det funkar ju det med. Har varit och handlat och har tittat lite på Sagan om ringen, dock orkade jag inte kolla på hela, då den började 15:50 och slutar 19:50.. Dessutom med reklam stup i kvarten är inte heller så roligt. Så jag sitter istället här och äter godis. Ska nog senare spela något tvspel eller glo på film. Ska försöka att inte somna sent ikväll, har börjat vända på dygnet, inte bra! Somnade runt tre inatt, låter inte det hända igen. Lär vara död annars inför skolan nästa vecka. Om jag känner mig rätt har jag egentligen inget emot att sitta och titta på The Vampire Diaries halva natten, men och andra sidan så är det lite korkat ändå. 
 
Gottar i mig detta, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0