Känns rätt bra

Jobbigt att gå upp idag, första dagen på veckan, ni känner igen den där känslan när man bara vill ligga kvar i sängen och slänga täcket över huvudet och somna om igen. Hade som tur ingen frukansvärd skoldag, den var däremot rätt bra, slutade tidigt också! Eftersom att jag inte tränade igår, körde jag rätt hårt idag! Promenerade på promenadsbandet i ca 15 minuter sedan körde jag lite olika övningar som armhävningar, plankan, rygglyft. Tränade i kanske en halvtimma eller mer. Blev ganska slut efteråt, så nu känns det rätt bra! Blir nog en liten snällare variant imorgon! Känns rätt bra att komma igång nu, med konditionen och styrkan, hoppas bara att jag lyckas hålla mig kvar där! Ska lägga mig lite tidigare idag, känner mig rätt trött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0