Stalldag

Dagen startade bra, vaknade när alarmet ringde, somnade inte om! Ställde dessutom alarmet en halvtimma tidigare och jag gick upp då. Stolt över mig själv, trodde aldrig att jag skulle klara av att gå upp så tidigt. Hann äta en ordentlig frukost och jag hann med bussen precis utan att behöva stressa eller springa. Kom till stallet i tid, och träffade alla underbara vänner som fortsätte göra dagen bra! Red Långben, som jag tycker om väldigt mycket. Det gick verkligen bra! Vi jobbade med skänkelvikningar och hörpasseringar. I början av ridpasset red vi självständigt, vilket jag tycker är väldigt bra, då jag kan bestämma själv hur jag vill rida, utifrån hur det går och hur hästen känns just då. Red övergångar och tempoväxlingar mest. Nöjd med ridpasset idag! 
 
Hemma nu, och jag är så trött satt jag skulle kunna somna när som helst. Kanske ska ta en liten sovstund, innan jag ska vidare till nästa stall och rida i en ny ridgrupp.
 
Gammal bild från när jag red i hoppgrupp, saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0