Successful monday, indeed.

Pigg och glad, dagen började bra! Åh, tror nog att den där blutsaften hjälper, jag blir piggare, känns så härligt! Så jobbigt att vara trött hela tiden, men det verkar vända till något positivt, vilket leder till att jag mår bättre också, slippa all irritation pågrund av trötthet och allt vad det innebär. Första jag ser när jag kliver in i skolan, är min fina kompis som berättar att hon har kommit tillbaka till klassen igen! Det gjorde dagen så mycket bättre, sedan resten av alla kompisar, som gör en så glad varje dag! Lyckligt lottad som fått börja i en sån härlig klass! Skoldagen gick väldigt fort, inte så jobbiga lektioner heller. 
 
Lyssnar på musik nu, funderar på att snart knata lite på promenadbandet i ca tio-femton minuter. Om en timma blir det iväg till stallet och rida igen i en ridgrupp. Blir spännade att se vem man får rida! 
 
Saknar sommaren 2013, en av dem bästa somrarna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0