Tankar och känslor som bara måste ut

Ibland känns det bra att få skriva av sig, som i inlägget under. Det var egentligen inget märkvärdigt (mest onödigt), men sånt som man stör sig så extremt mycket på. Så det kändes skönt att skicka över tankarna till inlägget under än att det stannade kvar i hjärnan. Nu börjar redan de positiva tankarna dominera över de negativa tankarna så fort jag lättade på tänkandet och skrev av mig. Så fort jag stör mig på något eller om det är något som är fel eller som jag misslyckats på eller vad som helst, så sitter jag fast i de tankarna. Skriva av sig sina bekymmer eller problem hjälper faktiskt! 

Denna lilla charmiga varelse gör mig oftast glad och på bra humör! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0