This weekend

Denna helg har jag bara tagit det lugnt, känns väldigt skönt att bara kunna slappna av. Har pluggat en del, konstigt nog ville jag plugga, låter ju galet, men det lönar sig tillslut! Hade tänkt träna lite, promenera på promenadsbandet och kanske köra lite tabata (tränar i 20 sekunder, och vilar i 10 sekunder, med övningar som t.ex plankan, rygglyft osv..) men det blev inte av, jag var helt ärligt för lat.. Det blir hårda bullar imorgon istället! 
Var hos Nikita en sväng idag på kvällen, pysslade lite med henne. Snart slipper hon stå i boxen hela dagarna. Blir en galen Nikita efter boxvilan kan jag tänka mig ;)
Nu ska jag göra mig redo för sängen, antar att den väntar på mig nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0