Tillbaka till verkligheten

Tillbaka till tidiga mornar, till skolans värld, till sena skoldagar och allt som de innebär. Ändå känns det väldigt bra att vara tillbaka på spåret även om det är mycket press genom skolan och i och med det ganska mycket stress och mycket att göra. Och andra sidan måste man få känna frihet, kunna ta det lugnt ibland, det är något man förtjänar om man verkligen kämpar för att klara igenom dagarna. Dock kan jag skylla lite på att jag är väldigt trött hela tiden så att jag knappt har någon energi till att orka. Det är ju något jag själv borde ta tag i, järnbrist kan vara troligt. 

Skoldagen idag har gått hyffsat bra genom att vi började åtta och slutade kring tjugo över fyra. Om man bortser från att nästan somna på de sista lektionerna så klarade jag igenom första skoldagen på den här terminen. Kändes bra att sitta där vid skolbänken, trivs i min skola, känns härligt! Hämtade lillebror påvägen hem och har varit så trött när jag kom hem så jag slog på Smurfarna 2 och låg fastklistrad i soffan. Blir nog att lägga sig när som helst, nämnde jag att jag var trött? ;) 
Såhär glad var jag första dagen i gymnasiet, första skoldagen och jag klarade det! Typ såhär glad känner jag mig nu. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Man tackar! :)

2014-01-10 @ 06:22:51
URL: http://tworiders.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0