Två flugor på smällen

Imorse vet jag inte alls vad som hände egentligen. Först av allt så försov jag mig, så jag missade tåget jag skulle med, så jag fick ta nästa tåg. Och vad lyckas jag göra med sen, jo glömma gå av på den stationen jag skulle av på, så jag åkte vidare till Stockholms Södra istället. Hahaha, förstår inte hur jag lyckas! Bara åka tillbaka och sedan vidare mot skolan. Komma ca tio minuter försent. Ja, det var min morgon det! Haha, kalla mig klantig eller något. Däremot gick resten av dagen bra! Hade ett extremt jobbigt träningspass idag på idrotten. Träningsvärk imorgon, men det är ju trevligt! Gick rätt okej på testet vi hade i matematiken, men jag ska väl inte ha så höga förväntningar den här gången. Slappa, lyssna på musik och plugga lite nu då. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0