Borta bra men hemma bäst

Nu är jag hemma efter en fantastiskt vecka ute i skärgården. Vi har badat nästan varje dag, solat, åkt båt, haft fyrkamp, spelat kubb, joggat runt ön och fotograferat en massa! Över 700 bilder ligger i kameran. Det blev dock inte så mycket fågelfotograferande, men vi träffade på andra små djur som paddor osv.. Det känns oerhört skönt att vara hemma. Så fort jag kom hem la jag mig bekvämt i min säng och somnade ett tag. Nu är jag lite piggare efter att ha sovit ett tag. Dock känner jag mig inte riktigt kry, känner mig varm som om jag har feber. Konstig känsla, men jag är fullkomligt frisk än så länge. Blir nu att bara ta det lugnt, ligga och dega i sängen tills på onsdag då jag förmodligen åker till Norrtälje. Har massor av bilder att redigera nu.
 
Innan jag åkte iväg. Har nog blivit lite brunare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0