Bra helg

Jobb dag fjorton
I fredags var det avslutning för ridlägerbarnen, så det var mest fokus på hur deras uppvisning skulle gå till. Jag fick påbörja lunchen, med att koka pasta. Fick även dammsuga en bil, luncha hästarna i hagen, fylla på med vatten. Sedan i eftermiddag var det två som inte ville vara med på uppvisningen så jag fick hoppa in. Sedan hjälpte jag till att städa på kontoret. Fick även en tröja från min handledare. Snygg var den!
 

Gårdagen har varit så bra. Började med att jag städade mitt rum och sedan kom min kusin över. Vi hade en liten fotostund utomhus då det var så härligt väder. Bilderna blev väldigt bra, duktig kusin till fotograf! Därefter gick vi ut och handlade godis. Fick med mig kladdkaka, brownies, ostbågar och jordgubbar med mig hem. Resten av kvällen spelade vi tvspel och gottade i oss massa godis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0