En ta det lugnt dag

Det måste vara något allvarligt fel på mig. Har vaknat tidigare än åtta både idag och igår. Brukar vara den som sover iaf till elva eller tolv. Jag och min kusin har verkligen ombytta roller. Hon var den där pigga och sov inte alls länge på morgonen, jag var den som alltid var trött, somnade sent och vaknade sent. Helt tvärt om nu. Det är ju oerhört härligt att inte ha vänt på dygnet än.. Idag ska jag bara ta det lugnt. Det kommer förmodligen inte heller att bli så bra väder så jag stannar inne idag. Mamma kommer över lite senare, så det blir nog att spendera en del tid med henne, men annars så ska jag nog fortsätta kolla på serier och bara slappa! Senare ikväll ska jag nog tvätta mina kläder som jag ska ha med mig nästa vecka och även packa lite smått. Imorgon åker vi till skärgården!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0