Hejdå Stockholm

Idag åker jag till Norrtälje nu på förmiddagen. Jag ser så mycket fram emot att träffa mormor. Två veckor är jag borta, kommer bli så härligt då första veckan spenderas ute i skärgården. Andra veckan blir nog att åka runt på olika ställen som vi alltid brukar. Mycket kommer vi nog hitta på! Fantastisk skärgård i Norrtälje, man blir så glad och man känner sig verkligen levande när man är där! Eftersom att jag inte är hemma på två veckor så kommer bloggen i stort sett ligga död under den tiden då jag inte har möjlighet att blogga.. Något inlägg då och då lär nog komma. Hann tyvärr inte göra tidsinställda inlägg. Hade så mycket att göra igår med packning osv.. Nu blir det riktig semester på bästa stället man kan vara på och med världens bästa mormor. Bättre kan det inte bli!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0