Jobb dag tretton

Idag har det varit en riktigt bra dag på jobbet. Började med att jag hjälpte till att tömköra en häst. Därefter red jag en häst lösgörande i skritt. Imorgon blir det kanske lite från marken också. Har lagat lunch, badat en häst, ridit med på uteritt, flyttat staket osv.. Mycket som har blivit gjort idag, känns himla bra!
 
Imorgon är det fredag, känns riktigt härligt. Ser fram emot helgen! Imorgon har jag även jobbat i tre veckor och det är sista veckan nästa vecka. Känns på ett sätt väldigt skönt, men ändå lite tråkigt då jag verkligen trivs på min arbetsplats. Skulle mer än gärna stanna kvar där.. Ett sammanfattande inlägg kommer sista jobbdagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0