Planer inför sommaren

Började sommarlovet med att jobba andra veckan efter jag hade skolavslutning. Känns skönt att jag fick jobba första perioden och inte andra som är kring juli-augusti. Det brukar vara som varmast då, så det är skönt att kunna utnyttja de dagarna till att resa eller något.
 
¤ Jobbar till 11 juli.
¤ Möjligtvis åker jag till mormor två veckor efter det, kanske i slutet av juli och stannar där ca två veckor.
¤ Ska till min kusins landställe i ca en vecka, vet dock inte när.
 
Därefter bli det nog att planera någon shopping dag. Tror att jag ska satsa på att köpa ridgrejer i augusti. Behöver nytt till när skolan börjar (då jag rider med skolan). Kommer säkert träffa mina klasskompisar någon dag, ha lite fotodagar osv.. Tror också att jag till största del bara kommer utnyttja några dagar med att bara ligga i sängen och glo på serier, sånt mår jag bra av!
 
När jag var hos mormor senast. Där jag trivs bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0