Semester

Nu har jag semester och det är mycket som händer framför mig. Hela nästa vecka spenderar jag med min kusin på hennes landställe vilket kommer att bli hur mysigt som helst! Kommer sedan att vara hemma några dagar och sedan resa iväg igen till mormor och vara där i ca två veckor för att sedan ha ungefär en vecka ledigt hemma innan plugget börjar. Någonstans däremellan kommer lönen och i augusti innan skolan börjar ska jag köpa in lite nya ridgrejer. Känns himla bra att ha en plan! Kommer inte sitta och stirra in i en vägg utan jag ska åka iväg, åka båt, vara på öar och ha det mys! Känns bra det här! Denna sommar har börjat hur bra som helst, jag hoppas att den slutar lika bra. 
 
Bilder för två år sedan på min kusins landställe. Brukar alltid fotografera fåglar där. Blir nog att göra detsamma det här året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0