Ett gott skratt

Fick mig ett gott skratt här på morgonen, bra start på dagen! Det regnar ute så det blir förmodligen att stanna inne hela dagen. Fredag är det ju idag också! Känns nu som att alla dagar är fredagar eller en helgdag. Behöver inte heller bli deprimerad på söndagar, för att man redan vet att måndagar kommer ställa till det. Väntar just nu på att mor min ska komma. Trevligt att ha någon att äta frukost med! Blir väl att spendera förmiddagen med min mor. På eftermiddagen vet jag inte vad jag ska hitta på.
 
I helgen är det fullt upp, ska iväg på tävlingar igen! Och nästa vecka är det jobb som gäller! Roligt att ha något att göra istället för att bara sitta och stirra in i en dataskärm hela dagarna. Nu ska jag jobba i ca en månad i ett stall dessutom! Denna sommar kommer nog bli riktigt bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0