Glad dag

Jag kan nog inte beskriva hur glad jag är över att det är sista måndagen i skolan. Måndagar har verkligen tagit kol på mig, vissa dagar har måndagar varit på min sida men vaknar man på fel sida är det nästan kört att hålla humöret uppe och försöka vara glad. Dagen idag har varit ovanligt bra. Det kan omöjligt vara så att jag var glad för att det är tre dagar till sommarlov, hehe.. Det känns iaf oerhört skönt att ha gjort alla prov i stort sett, dock är det en redovisning imorgon och ett test på onsdag, men det borde nog gå bra! Idag är väl planen att försöka plugga lite så jag förhoppningsvis klarar testet på onsdag.
 
Det blev ett lyckat resultat med lasangen igår! / Nymålade naglar alldeles nyss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är det för test på onsdag? :O

2014-06-02 @ 21:39:50
URL: http://tworiders.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0