Glassdejt

Var ute en sväng och höll min kusin sällskap när hon shoppade i centrum. Fick även en lite försenad födelsedagspresent, nämligen en bok - Genom dina ögon. Filmen The Host är baserad på den boken, så jag har väldigt stora förhoppningar att boken också är bra! Blir nog att börja läsa den redan idag!
Ska nu resten av tiden innan jag ska till stallet bara slappa och förmodligen spela något tvspel.
 
Blev även en liten glassdejt. Eller egentligen är det ju inte glass utan frozen yoghurt, men jag kallar det glass eftersom att det smakade som glass haha ;)

Kommentarer
Postat av: alex

Jag lovar dig att boken är klart mycket bättre än filmen !!

2014-06-12 @ 15:38:50
URL: http://nikonryttarens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0