Härlig morgon

Ingen sovmorgon här inte.. Livet att ha en lillebror på fem somrar är ju ibland inte det roligaste. Brukar bli så himla irriterad av att bli väckt, men idag var det nog bara bra att jag klev upp lite tidigare så att jag slipper stressa med allting. Väldigt skönt är det iaf att börja sent! Tänkte rita klart en bild som ska bli till redovisningen. Det ska bli som en liten karta över ett område vi var på, när vi var på studiebesök i en skog.
 
Ska nu fixa fram något att äta. Blir nog yoghurt med jordgubbar och varm choklad. Härligt att kunna äta lunch hemma också, så jag ska äta resten av min goda lasange som blev över i söndags.
Den här dagen  blir nog inte så lång, ca tre timmar i skolan. I och med att vi har brännboll på idrotten så kan det bli extra skoj! Är ju inte direkt bra på det, men det är roligt!
 
Snart sommarlov, två dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0