Inte tagit lov än

Tror nog inte att jag själv har uppfattat att det är lov. Känns som att jag ska tillbaka till skolan vilken dag som helst. De sista dagarna i skolan gick så fort att jag knappt kommer ihåg att jag haft skolavslutning. Varje dag i stort sett loggar jag in på skolans sida där schemat och sådant finns som om jag ska titta när jag börjar morgondagen eller om det har kommit upp resultat från något prov. Tror att jag är så van att logga in där, så att jag bara gör det automatiskt. Om någon vecka eller så lär jag väl känna att det verkligen är lov.
 
Resten av denna vecka blir det nog bara att ta det lugnt. Inviga början av sommarlovet med långa sovmornar, bara ligga och dega i soffan framför en film eller bara sitta framför datorn. Skönt att kunna känna att man inte behöver plugga något. Jag älskar den känslan! Har som idag solat en hel del. Hoppas att det blir lika varmt imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0