Jobb dag fyra

Idag var det sista jobbdagen för denna vecka, är ju ledig imorgon weho! Sista dagen för barnen på ridlägret också. Precis nu när man börjar kunna barnens namn så är det sista dagen, typiskt. Nästa vecka är det också ridläger, bara att försöka lära sig deras namn. Jag tycker ändå att jag har ganska lätt för mig att lära mig namn, kommer ofta ihåg! Dagen har gått väldigt fort! Det var ju inte alls roligt väder på förmiddagen, bara regn regn och regn. Jag var med och red på barnens ridlektion, blev dygnsur.. Men roligt var det då vi övade på eftermiddagens visning för deras föräldrar. Skuttade även på några hinder. Efter lunch hjälpte jag till att fläta manar och svansar, riktigt fina blev hästarna! Avslutade dagen med fika och därefter åkte jag hem.
 
Idag har jag varit piggare på jobbet än de andra dagarna. Skönt att kunna tänka ordentligt, går ju inte annars när man är så trött. Ska snart lägga mig och se fram emot sovmorgon imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0