Jobb dag sex

Idag har det varit en väldigt lång dag. Började halv nio och slutade vid halv fem. Jag fick vara ridlärare åt de yngre barnen idag igen. Det är roligare än jag trodde att hålla lektioner. Dem fick rida lite olika ridvägar som igår och även testa på att galoppera! Så duktiga! På eftermiddagen var det uteritt. Jag fick rida en unghäst, supertrevlig men pigg. Direkt efter uteritten var jag med och red ut med ett gäng vuxna på samma häst. Det var en långritt så jag fick jobba lite längre idag. En bra dag har det varit! Sitter på bussen påväg hem, känner mig väldigt trött så det blir nog att slänga sig i soffan när jag kommer hem.



Duktig häst idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0