Onsdag

Godmorgon! Idag blev det inte en så lång sovmorgon. Tycker ändå att det är skönt att vakna lite tidigare satt man inte sover bort halva dagen. Visserligen tycker jag att det också kan vara rätt skönt ibland! Har inga planer inför dagen, bara ta det lugnt förmodligen. Om solen är på min sida blir det nog att sola lite också. På kvällen är det sista ridlektionen för denna termin, tror nog att det blir uteritt. Vore väldigt mysigt som avslut. Red ett dressyrryttartest förra veckan och jag tror att vi idag kommer få protokoll på ritterna, spännande! 
Saknar gymnasieridningen / Foto: Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Ehm stolt fotograf till bilden. Glöm inte att skriva ut att det är jag som är fotografen! ;)

2014-06-11 @ 14:56:44
URL: http://tworiders.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0