Överlycklig

Det var så roligt att lämna jobbet i fredags. Massa med kramar från barnen när jag skulle gå. De släppte inte heller taget, tänkte nästan att jag var tvungen att ta med dem hem. Så söta, nästan satt jag blev tårögd! Även att barnen sa att dem skulle sakna mig, det var otroligt härligt att höra! Kommer nog aldrig glömma dom, så snälla och hörde från alla håll mitt namn i stallgången när de behövde hjälp eller när de ville att jag skulle fläta deras hästars manar och svansar. Med ett äkta leende på läpparna lämnade jag jobbet med en väldigt jobbig känsla att jag förmodligen aldrig kommer träffa dessa underbara ungar igen..
 
Helgen spenderades för det mesta i soffan framför film eller spel. Cyklade även upp till Centrum som sällskap till min kusin som skulle shoppa och hade en trevlig middag på restaurang igår. En lugn helg, har bara tagit det lugnt. Imorgon är det jobb som gäller igen, har turen att börja lite senare nästa vecka, vilket innebär lite längre sovmorgon! Längtar till jobbet, känns himla roligt att vara där!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0