Övning ger färdighet

Vet inte om jag ska ha särskilt höga förhoppningar på mig själv.. Testet på onsdag gäller hörförståelse i engelska vilket jag har tränat på nu i flera timmar. Vet inte heller om jag ska vara stolt över mig själv genom att det gick relativt bra otroligt nog. Ändå borde jag ha denna kämparglöd till att jag ska klara detta prov den här gången. Sista chansen och jag borde ta den till att försöka lyckas! Övning ger ju ändå färdighet. Någonstans borde jag förstå det, men jag gav upp förtidigt med engelskan, tyckte att det var hopplöst och tråkigt. Ångrar nu att jag inte satsade mer förut. Borde nog ha lite bättre självförtroende i engelskan, att veta att jag egentligen kan mer än vad jag tror.. Prestera mitt bästa är väl det ända jag kan göra, så får man ju bara hoppas på att det går bra.
 
Imorgon börjar jag inte förrän kring halv tolv, så jag ser verkligen fram emot en lång sovmorgon! Ser däremot inte fram emot redovisningen, inte ett dugg förberedd. Tar förgivet att det går bra, haha.
 
Jag önskar nästan att jag kunde bli liten igen, då man inte hade några problem eller bekymmer. Allting var så lätt då.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0