Så går det när bussarna inte kommer överens

Jag fick möjligheten att börja en timma senare idag, tänkte weho jag får lite sovmorgon.. Men min plan sprack när jag såg att bussarna inte var överens med mina tider. Så antingen komma en timma tidigare eller att komma en halvtimma sent, så jag valde det förstnämnda! Så det blev ingen sovmorgon! Tur att jag är pigg och glad ändå! Sov ändå i stort sett hela tiden när jag kom hem igår. Riktigt skönt att inte vara övertrött idag. Så jag sitter här på en bänk i regnet och äter frukost med ljudet av fåglarnas kvittrande i bakrunden, rätt så mysigt ändå! Om ca tjugo minuter ska jag knata vidare till stallet, blir att sitta här en stund till ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0