Tiden verkligen rinner iväg

Imorgon är det skolavslutning, helt galet vad tiden går fort! Har jag verkligen tagit mig igenom första året av gymnasiet? Jag kommer ihåg det som om det var igår, första dagen av gymnasiet. Det var ett sådant stort kliv, allting förändrades helt! Verkligen lyckligt lottad som fått träffa och känna så fina klasskompisar. Jag har även som person har förändrats helt och hållet - bättre självförtroende och självkänsla. Väldigt stolt över mig själv att jag har klarat mig igenom detta år! Har två år att se fram emot, vet redan nu massa skoj som kommer hända!
Sista skoldagen var det idag, imorgon är det sommarlov! Kommer bli så skönt! Kan vila ut några dagar, därefter är det jobb som gäller!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0