Tillbaka på gamla godingen

Idag fick jag en chock när jag såg att jag skulle rida Chivas. Det var nog mer än ett år sedan jag red den gamla godingen. Tävlade honom väldigt mycket förut och han har varit halt ett tag, men är nu igång igen. Kändes riktigt härligt att få avsluta denna termin på Chivas. Vi red ut en bit vilket var väldigt mysigt! Hade tur med vädret då det inte regnade och det var varken för varmt eller kallt, någonstans där emellan! Väl tillbaka i ridhuset jobbade vi en stund självständigt och galopperade något varv åt båda hållen. Gick inte så bra, jag red inte bra alls. Svårt på honom att kunna komma åt bra med skänklarna och vara mjuk i handen samtidigt. Något bättre gick det i slutet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0