Torsdag

Skönt att det snart är helg. Två dagar kvar! Dagarna har gått fort den här veckan, känns på sätt och vis väldigt härligt! Känns även riktigt bra att inte ha vänt på dygnet, kommer förmodligen göra det efter att jag har jobbat. Imorgon har jag jobbat i två veckor, kan inte beskriva hur härligt det är att sommarjobba! Har ju resterande två veckor till att jobba men det känns ändå bra! Så glad att jag sökte sommarjobb på sista ansökningsdagen. Börjar få lite tur på min sida! 

Sitter just nu på bussen påväg till jobbet. Det är en långritt nu på förmiddagen, kommer bli riktigt härligt då vi ska rida ner till stranden. Jag vaknade på rätt sida idag. Jag var ovanligt pigg, dagen börjar ju bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0