Träning / Ridpass

Måste ju bara poängtera att vi hade ett rejält jobbigt spinning pass imorse.. Försökte verkligen satsa allt, genom att det främst är träning för benen så är det rätt skönt att känna den där träningsvärken just efteråt i benen. Men konstigt nog känner jag inte någon träningsvärk alls. Tog mig iaf igenom passet levande, rätt stolt över mig själv ändå att jag kämpade på även om låren höll på att brytas på mitten.
 
Red även ridlektion här på kvällen. Comanche kändes riktigt trevlig idag! På schemat idag stod det att vi skulle rida program. Vi red fram självständigt, red lite serpentinbågar, galoppvolter, övergångar och vända över ridbanan som fanns med i programmet. Blev lite nervös när det var min tur. Måste säga att början av programmet gick väldigt bra, men blev lite stressad mot slutet och galoppen satt inte riktigt. Men jag känner mig ganska nöjd för jag tyckte att jag fick en bra känsla ändå. Jag börjar fastna för den där hästen, riktigt söt och mysig att rida!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0