Besvikelse

Min dator är typ trasig.. Kan starta den men inte logga in på min användarprofil. Hoppas det går att återställa lösenordet på något sett annars är det nog rest in peace my beautiful old computer.. Denna besvikelse när jag insåg att jag inte kunde använda dator för någon dag sedan och varken kunde blogga eller fortsätta arbeta med mina skoluppgifter som ligger där.. 

Har varit på konstigt humör både igår och i onsdags. Kändes som att började bli förkyld eller något. Dessutom kände jag mig verkligen jättearg, även om jag inte var arg på något egentligen. Konstig känsla. Skulle ju minst troligt vara vädret, är ju inte glad över snön som ovälkommen har lagt sig prydligt på marken. Dessutom har det varit väldigt kallt och ursh. Ena dagen kan man nästan gå runt i sandaler och tjocktröja (nästan) och andra dagen är det vinter.  Blir ju deprimerad.. Man blir ju så glad av solen och vårkänslorna men det varade ju inte länge. 

Ridpasset i onsdags gick inte så bra. Red Makur. Verkade som han var på bättre humör denna gång. I början av ridpasset var han rätt bråkig och gjorde som hann ville, sköt in rumpan, stannade helt plötsligt. Men det gick bättre efter ett tag när mina hjälper blev effektivare. Vi red hörnpasseringar och volter. Stundtals kändes det rätt bra, mest mot slutet. Kan nog vara nöjd med hälften av ridpasset iaf. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0