En dans på rosor

Det har varit en väldigt förväntansfull morgon. En stalldag på Enskede, väldigt nervöst. Hade väldigt många fjärilar i magen fram till att jag satt upp på hästen jag skulle rida. Fick rida en häst som heter Ascot. Föll direkt för hästen direkt när jag såg henne i boxen. Himla söt häst! Gosig att göra i ordning och underbar att rida! Helt kär blev jag i hästen, så mysig! Kände direkt att denna häst kommer nog passa mig. Vi fick känna på hästarna lite i början, sedan red vi serpentinbågar och galopparbeten. Måste säga att det är ett av dem bästa ridpassen för att vara en häst jag rider för första gången. Det brukar inte alltid klicka första gången, men den här gången fick jag verkligen är bra känsla! Ett riktigt lyckat ridpass, hade turen att en klasskompis fick lite fina ridbilder också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0