Frånvarande ett par dagar

Har varit lite frånvarande dem senaste dagarna. Jag har inte haft tillgång till någon dator då min egna är sönder. Jobbigt också att blogga via mobilen hela tiden, det är effektivare via datorn. Men nu lånar jag min mammas dator som tur är! 
Lite kortfattat dem dagarna jag inte har bloggat.
I söndags var jag med på tävling i Botkyrka nästan hela dagen. Hoppning var det denna gång! Det har gått bra, fick väldigt fina bilder på framridningen. 
Igår red jag Nikita på kvällen. En liten uteritt blev det. Skrittade slingan och travade ett varv åt båda hållen på travbanan. 
Idag var det gymnasieridning på Enskede på morgonen. Fick rida en häst som heter Zero, söt häst! Det gick rätt bra! Bilder kommer.
 
Två bilder från i söndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0