Ny vecka

Jag tycker verkligen att min dator borde komma tillbaka till liv, men som det ser ut nu är den död och alla mina bilder också.. Jag saknar den lite, faktiskt.. Det är lite tomt utan datorn, och att inte kunna ha lika stor möjlighet att blogga. Men jag gör mitt bästa! Nu vet ni hur läget är.
 
Har pluggat på för fullt idag, känner mig stolt att jag har kommit rätt långt. Dock har jag några uppgifter som skulle vara inne för länge sedan. Önskar att jag borde inse att det inte hjälper att skjuta upp saker och ting (har i och för sig har sjukt mycket på senaste tiden..) Iaf, idag har det varit en bra dag! Skulle egentligen till Nikita, men det blev inte av då hovslagaren var där. Så det blir att jag åker till Nikita på torsdag istället och då ska jag hoppa en bana. Så roligt det ska bli! Verkligen taggad! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0