Positiv känsla

Helt slut efter ridpasset, kände mig som värsta stinkbomben, svettig över hela ryggen.. Jobbat hårt antagligen, men också för att det var så varmt när jag red. Har nu tagit mig en dusch, så skönt! En positiv känsla att lägga sig ren och fräsch, älskar den känslan! 
 
Halva veckan har redan gått, tycker att tiden verkligen har rullat iväg. Kommer knappt ihåg vad jag har gjort för något. Men det är ändå härligt för snart är det helg igen! Om två dagar dock.. Imorgon har jag en lång skoldag framför mig.. Många lektioner och slutar sent.. Hoppas att jag orkar mig igenom dagen. Det är rätt tungt att koncentrera sig på så pass många timmar, från klockan åtta till tjugo över fem. Kommer väl antagligen vara lite halvdöd, men det får jag nästan räkna med. 
 
Nu ska jag lägga mig, försöka se det positiva i att kliva upp ur sängen imorgon..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0