Satsa

If you can dream it, you can do it! And if you never try, you will never now!
Det är jobbigt att ha så höga krav på sig själv, att man tycker att allting ska vara så självklart. Man får inte den kroppen man vill ha om man själv inte gör något åt det. Man får inte det bästa betyget om man inte satsar och kämpar för det. Ett betyg är inte något man bara får, det är något man förtjänar. Skolan tar kål på mig just nu, det har varit mycket den senaste tiden. Det är tungt och jobbigt. Ibland lyckas jag inte och ibland lyckas jag. Man behöver motgångar för att få framgångar. Men jag ger inte upp för det. Har bestämt mig för att jag ska rycka upp mig och ge mig själv en spark i rumpan och satsa in i det sista! Sista månaderna i ettan på gymnasiet ska sluta bra, vad gör vi, nu kör vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0