Suprise

En lång torsdag har det varit idag. Men jag överlevde. Dagen började inte alls bra. Jag glömde ställa alarm, men ändå vaknade jag ungefär då jag skulle gå upp (himla tur det..) Dock var jag väldigt trött och långsam, hann inte äta frukost och jag var tvungen att springa till tåget, bra kombination verkligen.. Helt död när man kommer fram till skolan. Jaja, dagen blev lyckligtvis mycket bättre sedan. Konstigt nog var jag rätt glad även fast jag hade en förfärlig morgon. Ännu gladare blev jag när jag kom hem och pappa säger att han har en liten suprise till mig.
 
En lite tidig födelsedagspresent. Nu vet jag vad jag kommer göra ett tag framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0