Tagga ridlektion

Sitter i min mysiga säng med datorn i knät och funderar över varför jag inte har pluggat något idag. Kom hem runt tre och jag har inte ens öppnat mina böcker. Det är verkligen inte okej. Jag tänker ''Ärsh, jag gör det sen'', men sen gör jag det ändå inte. Så typiskt mig! Ingen bra taktik.. Jag är verkligen inte smart. Jaja, prov på måndag och jag har inte gjort klart mina matteuppgifter än. Har ingen större lust att göra allt i helgen heller. Kommer få ångest, panik och ja, jag känner nog mig själv ganska bra i det läget. Nåja, jag har några dagar på mig, hoppas jag tar vara på dem, annars ligger jag rätt risigt till. 
 
Ska strax byta om till ridkläder och bege mig till ridskolan och rida ridlektion. Förra veckan red jag en grinig Makur, hoppas om jag nu rider honom igen att han är på bättre humör. Skulle däremot vara roligt med någon annan häst också. Tror att vi ska rida några delar av dressyrprogram, kan bli skoj! 
 
Bleu och Curre idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0