Världens bästa måndag

Kan denna dag bli bättre? Dagen har flytit på så bra, bästa måndagen på åratal! Kom upp ur sängen idag hur lätt som helst, dock fick jag springa till tåget (det ända negativa) men jag hann! Matte provet kändes bra! Och jag har bara varit allmänt motiverad till att plugga och konsentrera mig bra på lektionerna. Stannade även kvar i skolan och jobbade med engelska i studion. Känner mig rätt glad och stolt över mig själv! 

Och efter skolan åkte jag till Nikita. Allt flöt på där. Lindade frambenen, tyckte det gick bra. Dem blev rätt snygga också för att vara mig. Red även i dressyrsadeln, vad skön den är att rida i, brukar mest rida i hoppsadeln i vanliga fall. Red i ridhuset och det gick verkligen bra! Hon kändes så fin! Red mycket i båda varven, tempoväxlingar och skänkelvikningar. Måste ha varit en av dom bästa ridpassen på Nikita, guldhästen! Avslutade när det kändes bra! Nu i efterhand önskar jag att jag hade haft med mig någon som kunde fotografera, hade varit kul att se på bild, men tur att det finns speglar i ridhuset! Iaf, jättenöjd med Nikita, fina hästen! 

Skönt att komma hem och dö i soffan, äta och duscha. Åh, så glad att denna dag blev så bra! En bra start på veckan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0