About me

- Jag gör ofta saker i sista sekund
- Jag har aldrig dygnat, jag älskar att sova, så skulle jag få chansen skulle jag nog ligga i ide ett tag
- Jag är en sådan person som gärna planerar mina dagar i god tid, annars blir allting kaos
- Jag är rädd för ''spöken'' men ändå tycker jag att det är spännande, förstår dock inte hur det går ihop
- The Host (2013) måste vara världens bästa film, riktigt bra är den!
- Förstår inte varför jag har Facebook, uppdaterar nästan aldrig där ändå. Det ända jag gör är att spela ett smurfspel, haha.
- Mig ska man nog aldrig handla kläder med, det tar år och dagar för mig att prova kläder.
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha mig kan du shoppa med, de tar sjukt lång tid för mig att prova kläder! Fattar inte varför man ska stressa lixom? 😘

2014-05-01 @ 21:11:54
URL: http://eriicaasslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0