Applåder till mig

Första gången på länge jag har fått den känslan av att vilja plugga. Allt går så mycket bättre bara man vill. Nu är jag nästan klar med den uppgift som ska in imorgon. Och jag känner mig rätt säker på det vi ska kunna i hästkunskap som vi har prov på, på onsdag. Kanske är så att det inte är lika mycket nu som det var i mitten av denna termin. Alla rester är nästan inne. Dock är det två kvar, men dem är jag snart klar med. Det är bara ett prov kvar och en inlämningsuppgift. Det är också en redovisning. Så det känns som att man kan slappna av lite. Ska försöka hålla ut, det är ju ca två veckor kvar till skolavslutning!
 
Verkar som att denna måndag har varit på min sida hela dagen! Allting har verkligen flytit på bra! Morgondagen kan nog bli jobbig. Börjar tidigt och slutar sent. Dessutom har jag sista nationella som är i matematik muntligt. Håller tummarna att det går bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0