Arg och förvirrad

Inte roligt att gå ut i regnväder blandat med snö och sedan att bussen inte går.. Suck på sl. Hade himla tur att min kompis som jag praktiserar med hade sin mamma till undsättning som skjutsade så vi kom till stallet precis när vi började. Var mer arg över att det blåste och var kallt än att bussen inte kom, höll på att frysa ihjäl. Väl i stallet var jag glad. Både hästarna och ponnyerna var riktigt söta imorse när vi släppte ut dom i hagen. Helt galna! De minsta ponnyerna är ju allra sötast när dem rusar i galopp efter varandra. Hade oflyt när jag skulle hem. Kunde inte komma igenom spärrarna till tåget. Gubben som satt där berättade att skolkort inte funkar på röda dagar och det var ju bra att jag hade glömt att det är röd dag idag. Hade ju kunnat smöra lite för att få komma förbi ändå, men blev så sur att jag gick därifrån. Blev ganska förvirrad när kortet inte fungerade i spärrarna, hade hunnit precis till tåget, men nej.. Trodde inte att jag skulle komma hem alls, men jag hade tur att pappa kunde hämta mig. Både arg och förvirrad idag på saker som egentligen inte borde hänt om jag var lite mer vaken. Borde ha vetat att jag skulle ha på mig mer kläder när jag visste att det var skitväder och även att kortet inte fungerade på röda dagar, men ja. Nu vet jag det till nästa gång. Kom både till stallet och hem så det är ju huvudsaken!
 
Var rätt trött när jag kom hem så jag somnade i soffan ett tag. Slappar i sängen just nu med datorn i knät. Blir nog att jag somnar ganska snart igen, blev nästan tröttare efter att jag hade sovit. Borde ju vara tvärtom!
 
Fina Nikita
Hehe, ja jag har brist på bilder.. Vore det inte för att min gamla dator gick sönder så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0