Försenade presenter

Gick hem till farmor imorse och hon gav mig presenter. Fick presentkort på två affärer, så det blir nog att jag knatar upp till centrum lite senare. Ska nog först försöka bli klar med några uppgifter och skicka in dom. Man vet ju innerst inne att gör man klart det nu så slipper man det sedan. Men det finns ändå en tanke bakom som säger att det är okej att göra klart det sen. Ska nog lyssna på det förstnämnda! Brukar oftast bli bättre då! Har suttit med samma uppgifter rätt länge, börjar bli trött på att tänka hela tiden ''Men nu gör jag klart det här'' och sen gör jag inte det ändå. Men jag tror ändå att om jag struntar i det nu, kommer jag fylla på med mer rester och det blir inte alls bra. Nä, nu ska jag skärpa mig! Ska nog försöka bli en sådana där plugghäst som jag var på högstadiet ;)
 
Blir kanske att jag köper hårfärg idag också. Skulle vilja färga lila igen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0