Fullt ös medvetslös

Det hänt rätt mycket senast jag bloggade. Jag har nya plagg i garderoben, så skönt med nya kläder. Har även gått och blivit rödhårig. Tänkte att det skulle vara roligt att testa på någon ny hårfärg, så det fick bli så! I helgen har jag varit på min kompis landställe och var på en distanstävling i lördags och hjälpte till som funktionär. Häftigt var det då jag även såg en kändis där! Och jag pratade även med veterinärer som talade engelska. Jag var en så kallad veterinärskrivare och fick se hur veterinärbesiktningen gick till.
 
Idag har jag bara försökt att bli klar med några rester. Tänker förmodligen skicka in två uppgifter idag. Ska duscha och sedan fortsätta plugga lite.
 
Lite ovisade bilder från tävlingen på Nikita i början av april. Foto: Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

Mitt namn blev ingen länk :( Gud vad jag vill fota dig och Nikita igen! Så sjukt fina tillsammans! <3 :)

2014-05-13 @ 07:40:15
URL: http://tworiders.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0