Känner mig lite duktig

Tävlingen gick väldigt fort idag. Berodde nog på att det inte var så många starter. Så jag hann knappt känna att det var jobbigt att bara sitta och sitta i tja vad kan det ha varit, tre timmar? Kan nog tänka mig att morgondagen blir rätt lång. Fler starter och dagen börjar redan klockan åtta i stallet, så det blir att gå upp tidigt. Men roligt kommer det bli ändå, ganska många hemmaryttare som ska rida, spännande!
 
Har pluggat en del när jag kom hem. Förvånad att jag ens vill plugga, men kan det bero på att det är hästkunskap? Såklart att det är roligt att plugga på. Det mesta förstår man ju, så det blir ju lite roligare då! Känner mig lite duktig ändå att jag satt med det några timmar. Bara försöka få in det i min inte så kloka hjärna nu dem sista dagarna fram till provet.
 
Har märkt på senaste tiden att jag bara slänger in massa egobilder. Brist på bilder kanske, skulle verkligen behöva mina gamla bilder från min gamla dator som är trasig eller försöka hitta någon passande dag att kunna gå ut och fotografera ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Rider du Nikita fortfarande? Jättefin blogg föresten :)

2014-05-25 @ 12:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0