Pigg som en lärka

Vad hände igår? Knappt så att jag kommer ihåg. Kom hem och sedan satt vid datorn, höll på att somna så jag la mig i sängen och somnade typ runt sex och sov sedan hela natten. Vaknade för ett tag sedan och tänkte vad sjutton gjorde jag igår, men jag sov tydligen, haha. Hade en väldigt bra dröm, kanske var därför jag inte vaknade någonting under hela natten.
 
Nu är jag iaf pigg som en lärka. Den där långa sömnen behövdes nog efter allt stalljobb denna vecka! Nu hade jag tänkt att göra klart lite skoluppgifter som skulle varit inne för kanske tre veckor sedan.. Hellre att jag gör klart dom nu satt jag inte får ännu mer resten sedan. Har väl ca fyra uppgifter jag måste göra. Vill ju inte alls, men jag kommer ångra det sedan då det säkert kommer mer uppgifter nästa vecka när skolan börjar. Ska iaf försöka göra klart allt idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0