Sömntuta

Skulle ha slängt in ett inlägg tidigare när jag kom hem, men icke! Istället somnar jag och vaknade för en stund sedan. De här senaste veckorna har jag somnat när jag kommer hem från skolan, känns som att sova är det ända .jag gör på dagarna.
 
Dagen började med ett prov. Kan ju inte riktigt påstå att det gick sådär jättebra. Å andra sidan gick det inte dåligt heller. Fick den känslan av att vara halvnöjd. Kunde naturligtvis ha gått bättre om jag hade pluggat mer.
Red sedan Odin och vi började med att rida en stund i ridhuset. Sedan red vi ut runt området och red sedan lite på utebanan också. Det gick väldigt bra! Trodde att Odin skulle bli piggare vid uteritt, men det funkade rätt bra förutom att jag höll på att rida in i hästen framför lite då och då. Därefter hade vi lunch och sedan slutade vi. En väldigt härlig sista dag i stallet jag rider på med skolan!
 
Ska snart göra mig i ordning för att åka till ridskolan. Idag är det hoppning! Blir alltid taggad inför hoppning, tycker att det är det roligaste! Tror nog att jag kommer rida Comanche. Kommer hem sent, så får se hur det blir med uppdateringen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0