Träningsvärk

Har världens träningsvärk i benen, det brukar ju kännas skönt efteråt, men nu när jag knappt kan gå undrar jag om det verkligen stämmer, haha.. Det var klasskamp igår och vi skulle springa runt en sjö och massa andra aktiviteter. Att springa runt sjön måste ha varit det jobbigaste inklusiv brännbollen. Sprang/gick 6 varv runt sjön och ett varv var 2 km har jag för mig. Det var ju så himla varmt och inte hade man tillgång till vatten.. Nästan svimfärdig efteråt pågrund av att jag tog i för hårt antagligen. Stolt över mig själv är jag ändå som orkade springa så långt.
 
Red ridlektion på ridskolan idag också. Hade den där tanken i bakhuvudet att ''Undra om jag kommer kunna rida, hoppas att jag inte behöver hoppa av''. Men det kändes ingenting i benen när jag red, så jag antar att det bara är bra att röra på sig när man har sådan där träningsvärk. Vi hade markarbete iaf, och jag skuttade runt på Comanche. Det gick väldigt bra! Hade ungefär samma känsla som förra veckan. Så kul att det går bättre och bättre för varje gång. Känner dock att han blir rätt pigg mot bommar och hinder, men i slutet gick det bättre. Nästa vecka är det hoppning, bara att tagga tills dess!
 
Ska nu duscha en snabbis och sedan gå och lägga mig. Imorgon ska jag upp ca fem på morgonen för att vara i stallet vid sju. Vet nog någon som kommer vara halvdöd imorgon.. ;)
 
Inte många veckor kvar tills sommarlov. Kämpa in i det sista nu dem sista veckorna och försöka göra klart alla rester. Känner mig så taggad till sommarlov. Det första jag ska göra är att jobba, så ingen vila här inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0