Vilken bra dag

Var jag trött igår eller? När jag kom hem efter stallet efter att ha varit funktionär ett antal timmar så somnade jag runt tre eller fyra och vaknade sedan runt sju på kvällen. Måste ha varit riktigt trött igår. Hade ett inlägg på gång igår också, men jag måste ha somnat ifrån det. Var sedan tvungen att plugga resten av kvällen..
 
Idag har dagen varit riktigt bra, framför allt började dagen bra. Vaknade i tid satt jag hann duscha, äta frukost och göra mig i ordning i god tid. Cyklade till tåget och jag hann även fast jag trodde att jag skulle behöva stressa ihjäl mig. Dessvärre stannade tåget vid en station i ca en kvart, så risken var att jag skulle komma försent till lektionen, men den hann jag precis till! Har haft tur två gånger. Jag vaknade antagligen på rätt sida idag och denna måndag hade inget emot mig heller. Blev dock trött när jag åkte hem och lyckades att glömma hämta lillebror. Kom på det när jag kom hem så det var bara att gå ut igen. Som tur är dagiset ca två minuter ifrån så det var ju inga större bekymmer.
 
Måste nu resten av dagen plugga tråkigt nog. En uppgift som ska in imorgon och ett prov på onsdag. Ska försöka att inte distraheras att datorn och försöka plugga istället ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0